Wednesday, April 6, 2011

~ Lagu Favorite Aku ~



Di sini ku berjanji
Setia ke akhir nanti
Berhias ceria atau bias duka
Engkau tetap ku cinta

Di taman syurga ini
Segalanya berakhir
Gugurnya cempaka
Harumnya berlalu
Dan tinggallah ku sendiri

Lagi dihina
Sedang hatiku masih terluka
Kau bukan seperti
Yang aku kenali
Waktu kita bercinta

Mengapa tak seperti…dulu
Diwaktu kita bercinta
Sepinya taman ini
Sunyilah lagi rintihan tangis dihati
Ingin ku lenyapkan
Namun di kejernihan air
Wajahmu ku terbayang

Tak percaya…kau
Berubah sekelip mata
Benar ku bagimu salah
Mungkin alasan semata

Takkan cinta
Hadirnya sekilas cuma
Yakin ku disudut hati
Aku masih kau cintai

Mengapa tidak seperti … dulu
Di waktu kita bercinta
Sepinya taman ini
Sunyilah lagi rintihan tangis dihati
Ingin ku lenyapkan
Namun dikejernihan air
Wajahmu ku terbayang

artis: Siti Nurhaliza
album: Emas
tajuk: Disini ku berjanji

No comments:

~ Lagu Favorite Aku ~



Di sini ku berjanji
Setia ke akhir nanti
Berhias ceria atau bias duka
Engkau tetap ku cinta

Di taman syurga ini
Segalanya berakhir
Gugurnya cempaka
Harumnya berlalu
Dan tinggallah ku sendiri

Lagi dihina
Sedang hatiku masih terluka
Kau bukan seperti
Yang aku kenali
Waktu kita bercinta

Mengapa tak seperti…dulu
Diwaktu kita bercinta
Sepinya taman ini
Sunyilah lagi rintihan tangis dihati
Ingin ku lenyapkan
Namun di kejernihan air
Wajahmu ku terbayang

Tak percaya…kau
Berubah sekelip mata
Benar ku bagimu salah
Mungkin alasan semata

Takkan cinta
Hadirnya sekilas cuma
Yakin ku disudut hati
Aku masih kau cintai

Mengapa tidak seperti … dulu
Di waktu kita bercinta
Sepinya taman ini
Sunyilah lagi rintihan tangis dihati
Ingin ku lenyapkan
Namun dikejernihan air
Wajahmu ku terbayang

artis: Siti Nurhaliza
album: Emas
tajuk: Disini ku berjanji