Tuesday, April 12, 2011

| Bersukan | Berseronok | Bersenam |


Hari nie kali yg ke enam aku berlatih bola jaring...
maklumlah pertandingan dah dekat...
16/04/11....
seram pun ada gak.. semalam baru layan ngan budak [samtaj] dah lelah...
aduhaiii lawak betul lah...
maklumlah aku pn dah semakin tua... mulalah sini sakit sane tergeliat..
aduhhh
tapi sesekali bersenam bagus gak.. badan rasa ringan je...
tidur mlm pn lena jer... tapi penat sikit la...
hari nie x sempat nak update blog coz byk kerja....
sok x de kerja sngtt.. bole lah aku belek blog aku nie lame2...
ok see u all bye2.. luv u all... muahh..muahh...muahhh....

1 comment:

Unknown said...

Bersukan baik untuk kesihatan tau ! :D

anastasyea's latest post .. Portal Pendidikan Sains Angkasa | Mendalami ilmu Sains Angkasa

| Bersukan | Berseronok | Bersenam |


Hari nie kali yg ke enam aku berlatih bola jaring...
maklumlah pertandingan dah dekat...
16/04/11....
seram pun ada gak.. semalam baru layan ngan budak [samtaj] dah lelah...
aduhaiii lawak betul lah...
maklumlah aku pn dah semakin tua... mulalah sini sakit sane tergeliat..
aduhhh
tapi sesekali bersenam bagus gak.. badan rasa ringan je...
tidur mlm pn lena jer... tapi penat sikit la...
hari nie x sempat nak update blog coz byk kerja....
sok x de kerja sngtt.. bole lah aku belek blog aku nie lame2...
ok see u all bye2.. luv u all... muahh..muahh...muahhh....