Sunday, April 10, 2011

~ Bila Hati Dah Suke ~

kita suke beg tuh,.. kita nak beli jugak...
tapi cikwan kate x cantik..
tapi klu dah suke x pikir ape dah...




| or |or |

ade ke dia ckp x cantek....
dia kate belilah yg besar sikit bole bwk balik kmpg!!!
berapa banyak beg balik kmpg kat umah tu,,,
nak jugak beg balik kmpg....
dia kate klu beli mahal2 pn bkn original pn..
semua made in china... klu vietnam ok juga...
klu mcm tu kita beli kat vietnam.... nak made in U.S.A
klu mcm tu x dapat lah herge Rm100+++..
beribu lah jawab nyer cik wan oit!!!!...
ops!!! dapat juga lah kot from USA harga rm 80 henget made in bundle uptown sek 24..
betul takk....huhuhuhu

1 comment:

i;ieta said...

mmg menarikkan...hehe

~ Bila Hati Dah Suke ~

kita suke beg tuh,.. kita nak beli jugak...
tapi cikwan kate x cantik..
tapi klu dah suke x pikir ape dah...




| or |or |

ade ke dia ckp x cantek....
dia kate belilah yg besar sikit bole bwk balik kmpg!!!
berapa banyak beg balik kmpg kat umah tu,,,
nak jugak beg balik kmpg....
dia kate klu beli mahal2 pn bkn original pn..
semua made in china... klu vietnam ok juga...
klu mcm tu kita beli kat vietnam.... nak made in U.S.A
klu mcm tu x dapat lah herge Rm100+++..
beribu lah jawab nyer cik wan oit!!!!...
ops!!! dapat juga lah kot from USA harga rm 80 henget made in bundle uptown sek 24..
betul takk....huhuhuhu