Thursday, December 30, 2010

~ Sudah Tiba Masanya Dia Pergi ~

pagi tadi pergi kerja mcm biasa,
pas tuh tetiba kat satu part jln tuh,
aku tak perasan, aku terus sambar je...
bunyi bedetup kat bamper kereta aku....
huhuhuhu takut!!! terpelanting kat tepi jalan...
Ya Allah kesianyer!!! cam ne aku bole langgar dia nie...
aku tau,kompom mati, sbb dah melayang ke tepi jalan,....

aku takut terus lari...
bawak selaju lajunya... aku takut...
seram sejuk.. kesianya....
tu lah... nape x ketepi bile dah nmpk skyline aku dah dekat.
bkn salah aku 100%... yg awk mkn tgh jalan tuh nape..
tapi saya x salah kan awak pn.. dua2 salah...
dah sampai ajal awak hari nie..sy minta maaf!
mari sama2 kita sedekah kan al-fatihah kepada dia tu...
selamat tinggal awak..

pagi2 bangun cari makan dah kene langgar...
kejam betul aku nie... aku x sengaja...

1 comment:

impreza said...

woi marina!!!...mesti family dia cari....tgg x blk2 dah nak mlm nie. pegi report cepat.. bgtau kat family dia...aq tau perasaan ko. aq sendiri dah alami....

~ Sudah Tiba Masanya Dia Pergi ~

pagi tadi pergi kerja mcm biasa,
pas tuh tetiba kat satu part jln tuh,
aku tak perasan, aku terus sambar je...
bunyi bedetup kat bamper kereta aku....
huhuhuhu takut!!! terpelanting kat tepi jalan...
Ya Allah kesianyer!!! cam ne aku bole langgar dia nie...
aku tau,kompom mati, sbb dah melayang ke tepi jalan,....

aku takut terus lari...
bawak selaju lajunya... aku takut...
seram sejuk.. kesianya....
tu lah... nape x ketepi bile dah nmpk skyline aku dah dekat.
bkn salah aku 100%... yg awk mkn tgh jalan tuh nape..
tapi saya x salah kan awak pn.. dua2 salah...
dah sampai ajal awak hari nie..sy minta maaf!
mari sama2 kita sedekah kan al-fatihah kepada dia tu...
selamat tinggal awak..

pagi2 bangun cari makan dah kene langgar...
kejam betul aku nie... aku x sengaja...