Sunday, December 26, 2010

~ Malaysia oh Malaysia ~

Semalam kat luar rumah sunyi sepi...
bola kan.. aku tgok semangat giler,..
tapi cik wan mcm x de perasaan, coz cik wan x suke tgok bola...
bile menang, mak aitt... riuh satu taman... baru dengar suara...
ohhh ada org rupenya kat taman aku nieee...
ape pn malaysia dah menang...
tinggal sayu lg perlawanan...
but i think sure menang lah kan...
ehhh bukan ker bambang pamungkas tuh pemain selangor dul.. yg terror tuhh
nape dah tak terror yekk... biasa2 je aku tgok pemainan dia...
ok bye2...

~ Malaysia oh Malaysia ~

Semalam kat luar rumah sunyi sepi...
bola kan.. aku tgok semangat giler,..
tapi cik wan mcm x de perasaan, coz cik wan x suke tgok bola...
bile menang, mak aitt... riuh satu taman... baru dengar suara...
ohhh ada org rupenya kat taman aku nieee...
ape pn malaysia dah menang...
tinggal sayu lg perlawanan...
but i think sure menang lah kan...
ehhh bukan ker bambang pamungkas tuh pemain selangor dul.. yg terror tuhh
nape dah tak terror yekk... biasa2 je aku tgok pemainan dia...
ok bye2...