Sunday, November 28, 2010

~ Bole Sesat Kat Sek 7 S.alam..~

Aku tinggal kat sek 32 shah alam,.....
Aku bekerja di sek 5 shah alam....
Aku mkn2 tgh Hari kat sek 5678 shah alam...
aku p alam sentral shah alam...
Aku p UITM shah alam...
(semalam uitm ada konvo.. musim konvo lah ni kan...)
dan semalam aku dapat jemputan wedding,
kat sek 7 shah alam....
bole tak aku cakp!!!!!!!
aku sesat.... sesat gelemak....
mcm duduk kat segamat jauh nyer...
tak jumpa dewan sek 7, 7/16, jln amba (dewan melur)..
berpusing lah wei... sampai majlis pn dah abis...
malu nyer.... sengal tak??? sengal lah jugak....
hehehehe....
tuh je nak story... tapi yg penting aku sesat...
mkn buah lagsat...
baik aku pindah kelantan je baikkk...
klu sesat pn x malu sangat....
cauu... adiossss...

No comments:

~ Bole Sesat Kat Sek 7 S.alam..~

Aku tinggal kat sek 32 shah alam,.....
Aku bekerja di sek 5 shah alam....
Aku mkn2 tgh Hari kat sek 5678 shah alam...
aku p alam sentral shah alam...
Aku p UITM shah alam...
(semalam uitm ada konvo.. musim konvo lah ni kan...)
dan semalam aku dapat jemputan wedding,
kat sek 7 shah alam....
bole tak aku cakp!!!!!!!
aku sesat.... sesat gelemak....
mcm duduk kat segamat jauh nyer...
tak jumpa dewan sek 7, 7/16, jln amba (dewan melur)..
berpusing lah wei... sampai majlis pn dah abis...
malu nyer.... sengal tak??? sengal lah jugak....
hehehehe....
tuh je nak story... tapi yg penting aku sesat...
mkn buah lagsat...
baik aku pindah kelantan je baikkk...
klu sesat pn x malu sangat....
cauu... adiossss...