Tuesday, October 5, 2010

~ Tak cantik ke? kurus sangat?.. ~

exculy aku teringin nak pakai baju kebaya... tapi apa kan daya..
badan aku yg mcm papan nie membuatkan aku terpaksa tuk lupe kan niat aku itu...
tapi yg mengejutkan setelah beberapa ketika aku x penah sentuh baju kebaya... last week aku pakai baju kebaya tuh p kenduri kawen beb...
lantakla mcm papan pn, mcm papan la...
past tuh bile sampai baru rasa malu..
tapi buat2 konfiden la weiii....
perasan mcm nmpk cantik seperti model kampung dusun.. hahaha
so mungkin lg 3 tahun baru aku aku akan pakai baju tuhh...
tapi cantik je kann.. perasannn.. nak sedapkan hati sendiri...

2 comments:

sharEna said...

cantik jer pakai kebaya tue...

dr kite gemok. lg x cantet pakai ape2 pongg huhuhu =p

mamamiera said...

ai rina, lame x'jmpa'..
Sedang2 ape kurus nye.. Cntik! Cntik kebayanye.
Akk dlu mase muda2 pon kurus cmna ina gak. Sok dh ade ank brisi lah skit. Bile kawin ye. Setahu akk ina l6 kawin lg..

~ Tak cantik ke? kurus sangat?.. ~

exculy aku teringin nak pakai baju kebaya... tapi apa kan daya..
badan aku yg mcm papan nie membuatkan aku terpaksa tuk lupe kan niat aku itu...
tapi yg mengejutkan setelah beberapa ketika aku x penah sentuh baju kebaya... last week aku pakai baju kebaya tuh p kenduri kawen beb...
lantakla mcm papan pn, mcm papan la...
past tuh bile sampai baru rasa malu..
tapi buat2 konfiden la weiii....
perasan mcm nmpk cantik seperti model kampung dusun.. hahaha
so mungkin lg 3 tahun baru aku aku akan pakai baju tuhh...
tapi cantik je kann.. perasannn.. nak sedapkan hati sendiri...