Wednesday, October 13, 2010

~ kenapa Mesti Seday ~

Kenapa mesti sedey...
sbb aku rasa x dihargai....
kenapa aku terasa hati...
sbb aku rasa aku tak ujud sebelum nie...
kenapa mesti bengang...
sbb aku rasa ianya terlalu kasar...
kenapa aku malas nak layan..
sbb aku rasa makin terselah egonya..
kenapa mesti aku tersa begitu..
sbb memang aku rasakan begitu...
patutkah awk berkata begitu....
sedangkan kau fikir ke perasaan aku...
aku terima seadanya dengan senyuman..
kerana aku tahu aku bkn sehebat itu..
walau bagaimanapn aku tetap bersedih...
walaupn ianya sudah lame berlalu....
p/s: jgn sesekali berkarya mcm nie k.... kerana akan mengeletek tekak org...
membutakan org terasa penyakit batuk kering akan datang... nie luahan perasaan tuk oryg yg tertekan mcm aku..
hahahaha... sengallll batolll lahhh....

No comments:

~ kenapa Mesti Seday ~

Kenapa mesti sedey...
sbb aku rasa x dihargai....
kenapa aku terasa hati...
sbb aku rasa aku tak ujud sebelum nie...
kenapa mesti bengang...
sbb aku rasa ianya terlalu kasar...
kenapa aku malas nak layan..
sbb aku rasa makin terselah egonya..
kenapa mesti aku tersa begitu..
sbb memang aku rasakan begitu...
patutkah awk berkata begitu....
sedangkan kau fikir ke perasaan aku...
aku terima seadanya dengan senyuman..
kerana aku tahu aku bkn sehebat itu..
walau bagaimanapn aku tetap bersedih...
walaupn ianya sudah lame berlalu....
p/s: jgn sesekali berkarya mcm nie k.... kerana akan mengeletek tekak org...
membutakan org terasa penyakit batuk kering akan datang... nie luahan perasaan tuk oryg yg tertekan mcm aku..
hahahaha... sengallll batolll lahhh....