Sunday, October 17, 2010

~ Bengang betul lah ~

aku bengang betul kalu umah aku bersepah...
(rumah org besepah aku x kisah siket pn)
tapi kadang2 aku malas gile nak kemas.. lazy tahap gaban..
bile org datang.. org akan cakap.. x de anak bole lah..
tgok sok klu dah ada anak... x rupe umah pn..

tapi aku tgok umah mamber aku tuh..
anak dia dah ada 3 org.. kecik2 lg k,
suami isteri kerja.. but the house still clean....
bersih jer.. so bole kan ....
aku takut gile klu aku dah ada bby nanti..
umah aku mcm kapal pecahh.. ohh noo...

so aku akan berikrallll...
aku nak umah aku sntiasa bersih, kemas, dan teratur,...
walaupn mempunyai satu team bola anak...
cik wan tolong kemas yek..

p/s: janji x tipu.. bile tgok umah aku bersepah, rasa mcm nak demam..
dan mcm nak sepak diri sendiri... pas tuh geling2 cik wan.. mtak tolong dia kemas gak lah tuh..
hehehehe...

2 comments:

Si Sangkar Hitam said...

cik marina...
sy ade 1 penyelesaian...
ape kata awak duk jer ats kapal...
lpas hbs mkn buang kat jer kat laut...
hehehhe xla sepah umah awak...

>>>> laki memang mls mengemas..tp pmpuan 5 x lg malas>>>>>

m.a.r.i.n.a.r.i.z.u.a.n. said...

hahaha x boleh pakai tuh.... bkn 5 x ganda lah 10 kali ganda malas....
aduhaiiii....

~ Bengang betul lah ~

aku bengang betul kalu umah aku bersepah...
(rumah org besepah aku x kisah siket pn)
tapi kadang2 aku malas gile nak kemas.. lazy tahap gaban..
bile org datang.. org akan cakap.. x de anak bole lah..
tgok sok klu dah ada anak... x rupe umah pn..

tapi aku tgok umah mamber aku tuh..
anak dia dah ada 3 org.. kecik2 lg k,
suami isteri kerja.. but the house still clean....
bersih jer.. so bole kan ....
aku takut gile klu aku dah ada bby nanti..
umah aku mcm kapal pecahh.. ohh noo...

so aku akan berikrallll...
aku nak umah aku sntiasa bersih, kemas, dan teratur,...
walaupn mempunyai satu team bola anak...
cik wan tolong kemas yek..

p/s: janji x tipu.. bile tgok umah aku bersepah, rasa mcm nak demam..
dan mcm nak sepak diri sendiri... pas tuh geling2 cik wan.. mtak tolong dia kemas gak lah tuh..
hehehehe...