Saturday, February 19, 2011

~ Tidak Seperti Dulu ~

kadang2 aku rasa pelik lah,
kenape kamu x seperti dulu???
dulu aku rasa kamu x mcm nie,
relax je,!!!
tapi sekarang kalu lalu depan aku,
buat x tau je, tapi bila nak sesuatu baru dtg..
datang cari aku...

klu mcm tu, aku buat tak tau je lah....,
nak menyombong lantok sane...
aku pun senang.. banyak mende aku nak buat lagi..
bukan nak melayan kome jer...

tapi cik wan marah klu aku mcm tu,
dia kate x baik buat mcm tu..
dia kate bile sunyi2 dia lah kawan aku,
suka dan duka, walaupn dia byk menyakitkan hati aku..

kadang2 aku rasa rimas bila nmpk dia,
tapi bila x nmpk je, aku risau plak,
buat ape lah dia nie...
x pe lah, klu dia x de dlm hidup aku,
aku x nak cari pengantinya,
tapi kadang2 dia dtg gak kat aku,

kadang2 aku buat x tau jer,
tapi bile aku tdur mlm,
bila bangun pagi or terjaga,
aku nmpk dia tdur kat ujung kaki aku,
sian je aku tgok.. coz dia dah tua kot.
bkn aku x suke kat kamu titi,
tapi umah aku dah penuh dgn bulu kamu..
tapi sbb kamu kucing kesayangan  kami,
aku bela gak dan x nak cari penganti...
huhuhu...

No comments:

~ Tidak Seperti Dulu ~

kadang2 aku rasa pelik lah,
kenape kamu x seperti dulu???
dulu aku rasa kamu x mcm nie,
relax je,!!!
tapi sekarang kalu lalu depan aku,
buat x tau je, tapi bila nak sesuatu baru dtg..
datang cari aku...

klu mcm tu, aku buat tak tau je lah....,
nak menyombong lantok sane...
aku pun senang.. banyak mende aku nak buat lagi..
bukan nak melayan kome jer...

tapi cik wan marah klu aku mcm tu,
dia kate x baik buat mcm tu..
dia kate bile sunyi2 dia lah kawan aku,
suka dan duka, walaupn dia byk menyakitkan hati aku..

kadang2 aku rasa rimas bila nmpk dia,
tapi bila x nmpk je, aku risau plak,
buat ape lah dia nie...
x pe lah, klu dia x de dlm hidup aku,
aku x nak cari pengantinya,
tapi kadang2 dia dtg gak kat aku,

kadang2 aku buat x tau jer,
tapi bile aku tdur mlm,
bila bangun pagi or terjaga,
aku nmpk dia tdur kat ujung kaki aku,
sian je aku tgok.. coz dia dah tua kot.
bkn aku x suke kat kamu titi,
tapi umah aku dah penuh dgn bulu kamu..
tapi sbb kamu kucing kesayangan  kami,
aku bela gak dan x nak cari penganti...
huhuhu...