Monday, February 7, 2011

~ Pengomen Blog Aku ~

nie x sesuai... love2 nie...

Inilah Pengomen aku...
hari2 mau komenn.. komen..komen... komen....
tapi komen nyer semua membangun...
bukan menduduk..
tgok , sampai x nak duduk..
nak komen pn sambil berdiri....
hari nie dia komen... dia ckp, klu nak copy paste link org,
kene attch sekali link org tuh sekali...
so x lh nmpk sngt aku curi idea org...
hehehehe.... btul x?
bole pakai gak komen kali nie...
so pas nie kene lah buat ape yg dia suruh....

No comments:

~ Pengomen Blog Aku ~

nie x sesuai... love2 nie...

Inilah Pengomen aku...
hari2 mau komenn.. komen..komen... komen....
tapi komen nyer semua membangun...
bukan menduduk..
tgok , sampai x nak duduk..
nak komen pn sambil berdiri....
hari nie dia komen... dia ckp, klu nak copy paste link org,
kene attch sekali link org tuh sekali...
so x lh nmpk sngt aku curi idea org...
hehehehe.... btul x?
bole pakai gak komen kali nie...
so pas nie kene lah buat ape yg dia suruh....