Sunday, February 6, 2011

~ Aku Masih Mcm Nie ~

~ ini baru betul sibokk....
x sempat langsung nak update blog....
baru hari nie sempat nak update ok!!!!..

semalam aku kene gatal2 kat leher...
nape yek? risau gak aku....
mule2 kat leher jer, pas tu menjangkit satu badan..
p klinik.. tapi doc tu buat muke biasa je,
walau pn aku tgok mcm luar biasa je skit aku nie..

tapi hari nie aku dah kembali ceria,
coz dah mkn ubat yg di beri...
hari nie pn pakai tudung baru...
org bg free...
emm tu pn nak bg tau kan...kan...
bukan ape pn, cume nak bg tau, ada org gak ingat kat aku..
nak gak bg tudung cantik tu kat aku.... tq ok..
bos dah jeling2... so aku kene stop menaip sekarang..
bye2..

2 comments:

syieda... said...

tudung freeee..peeewwiittt.hakhak:)
aniway,keje rajin2 beb.(wa da tau da muka wa cam mane kalo wa tengah bz nak mampos.sebab wa ader tengok muka kawan kita sorang tu.hahaha.sian dia)

..AnJunG..HaTi.. said...

nak gak tudung freee.....

~ Aku Masih Mcm Nie ~

~ ini baru betul sibokk....
x sempat langsung nak update blog....
baru hari nie sempat nak update ok!!!!..

semalam aku kene gatal2 kat leher...
nape yek? risau gak aku....
mule2 kat leher jer, pas tu menjangkit satu badan..
p klinik.. tapi doc tu buat muke biasa je,
walau pn aku tgok mcm luar biasa je skit aku nie..

tapi hari nie aku dah kembali ceria,
coz dah mkn ubat yg di beri...
hari nie pn pakai tudung baru...
org bg free...
emm tu pn nak bg tau kan...kan...
bukan ape pn, cume nak bg tau, ada org gak ingat kat aku..
nak gak bg tudung cantik tu kat aku.... tq ok..
bos dah jeling2... so aku kene stop menaip sekarang..
bye2..