Sunday, January 30, 2011

~ Semut Api ~

klu kate marah!
memang x patut.. silap2 org kate aku gile...
tapi semenjak dua menjak nie,
umah aku banyak semut api...
bile ujan je, mula semut api mintak tumpang berteduh...

klu berteduh duk diam2 x gak,
tapi p gigit kaki aku tu nape,
abis gatal2 kaki aku.. bila garu x ingat..
mcm nak koyak kulit kaki aku,
bila dah rasa pedih2, baru nak berenti garu...

wahai semut2 api...
cepat2lah berpindah ke rumah sebelah...
tolong lah jangan gigit lg...
sakit tau tak... gatal....
klu kamu x beredar juga, aku akan sembuh ridsect,
sampi meninggal...

No comments:

~ Semut Api ~

klu kate marah!
memang x patut.. silap2 org kate aku gile...
tapi semenjak dua menjak nie,
umah aku banyak semut api...
bile ujan je, mula semut api mintak tumpang berteduh...

klu berteduh duk diam2 x gak,
tapi p gigit kaki aku tu nape,
abis gatal2 kaki aku.. bila garu x ingat..
mcm nak koyak kulit kaki aku,
bila dah rasa pedih2, baru nak berenti garu...

wahai semut2 api...
cepat2lah berpindah ke rumah sebelah...
tolong lah jangan gigit lg...
sakit tau tak... gatal....
klu kamu x beredar juga, aku akan sembuh ridsect,
sampi meninggal...