Monday, January 24, 2011

~ Hari Pertama Bertugas ~

24 jan 2011...
aku sngt2 happy!!!
coz hari nie hari pertama bekerja di tempat baru...
walau pn byk kekurangan,
tapi aku suke, coz sekejap je dah kul 4ptg..
rasa puas je buat kerja...

kat opis kami nie,
baru je tukar no transfer..
so dari 3 angka, telah menjadi 4 angka..
mau pening kepala...
busy mcm kat tmpt bursa saham...

hehehe... nie pn aku curi2 update...

sambung : 25 jan 2011
sebenarnya semalam aku update yg entry atas nie...
pg nie baru smbg lg update..
sbb semalam x sempat..
harap korang faham entry aku yekkk...
bye2..

No comments:

~ Hari Pertama Bertugas ~

24 jan 2011...
aku sngt2 happy!!!
coz hari nie hari pertama bekerja di tempat baru...
walau pn byk kekurangan,
tapi aku suke, coz sekejap je dah kul 4ptg..
rasa puas je buat kerja...

kat opis kami nie,
baru je tukar no transfer..
so dari 3 angka, telah menjadi 4 angka..
mau pening kepala...
busy mcm kat tmpt bursa saham...

hehehe... nie pn aku curi2 update...

sambung : 25 jan 2011
sebenarnya semalam aku update yg entry atas nie...
pg nie baru smbg lg update..
sbb semalam x sempat..
harap korang faham entry aku yekkk...
bye2..