Tuesday, August 9, 2011

| Susah Hati |

Dari semalam aku susah hati...
x tau sape nak disalahkan..
tapi aku tau..
aku tetap salah...

nak buat ape salah kan org lain...
tapi bukan salah aku 100%
so lain kali aku harus lebih berhati2..
dalam buat tugasan..

benda x lah besar sngt,
tapi sebagai staff baru kat jab nie...
klu bole aku x nak lah buat kesilapan..
bak kate org... ko tu rajin sngt!!..
sedih lah...
aku bukan nak rajin sngt...
cume aku takut kerja aku x siap..
tu jer.. sbb klu dah bertimbun aku x tau nak bereskan mcm mane..
lagi pn minggu depan aku nak cuti...
emmm... x pe lah... malas nak pikir..

No comments:

| Susah Hati |

Dari semalam aku susah hati...
x tau sape nak disalahkan..
tapi aku tau..
aku tetap salah...

nak buat ape salah kan org lain...
tapi bukan salah aku 100%
so lain kali aku harus lebih berhati2..
dalam buat tugasan..

benda x lah besar sngt,
tapi sebagai staff baru kat jab nie...
klu bole aku x nak lah buat kesilapan..
bak kate org... ko tu rajin sngt!!..
sedih lah...
aku bukan nak rajin sngt...
cume aku takut kerja aku x siap..
tu jer.. sbb klu dah bertimbun aku x tau nak bereskan mcm mane..
lagi pn minggu depan aku nak cuti...
emmm... x pe lah... malas nak pikir..