Thursday, August 11, 2011

| Aku Akan di Hukum |



Sure hari ini aku akan di hukum....
coz ptg nie kami ada perjumpaan....
aku kan baru di jab nie...
sure lah, ada buat kesalahan dlm kerja...
hehehehe ...
is a normal thing... bg aku lah..
tapi klu aku harus dihukum...
aku kenelah terima....
bukan aku je yg buat salah... ramai lagi...
than semua tgh takut dgn kesalahan masing2...
hehehehe.. lawak2... dah masuk alam pekerjaan pn masih ada lg perasaan tu..
mcm kat sekolah2 dul plak.. takut dgn cikgu....
salah ( double proses ).. lawak2.. rajin sngt,,,..
semua org ckp x de papelah.. tp aku yg cuak seriusss...
bye2...  entah lahhhhh........

No comments:

| Aku Akan di Hukum |



Sure hari ini aku akan di hukum....
coz ptg nie kami ada perjumpaan....
aku kan baru di jab nie...
sure lah, ada buat kesalahan dlm kerja...
hehehehe ...
is a normal thing... bg aku lah..
tapi klu aku harus dihukum...
aku kenelah terima....
bukan aku je yg buat salah... ramai lagi...
than semua tgh takut dgn kesalahan masing2...
hehehehe.. lawak2... dah masuk alam pekerjaan pn masih ada lg perasaan tu..
mcm kat sekolah2 dul plak.. takut dgn cikgu....
salah ( double proses ).. lawak2.. rajin sngt,,,..
semua org ckp x de papelah.. tp aku yg cuak seriusss...
bye2...  entah lahhhhh........