Friday, July 8, 2011

| x Cantek Langsung |

semalam aku amik gambo tuk pas pekerja..
than tadi aku dah pn tgok pic tu...
sakit hati rasanya... tudung aku langsung x kemas..
muruk ok depan nyer....
aku agak camera yg diaorg gune tu murah kot..
coz, budak2 yg cantek2 pn jd x cantek...
ape entah lagi dengan aku nie yg kureng cantek...
lagi lah nmpk x cantekk...
so pic tu aku x show pn dlm entry nie....
x yah lah korang cari2 yer....
muke buruk... wat pe nk tunjuk...
buat dikutuk org jer....
tapi diorg kate jgn susah ati,,
nan diaorg edit pic tuh...
edit mcm mane plak... muke bole tukar jd cantek ker...
tudung tu bole edit x? jd mcm tudung d'haja...
merepekk.. dah lah... aku blaa dulu dengan ganasnyer....

No comments:

| x Cantek Langsung |

semalam aku amik gambo tuk pas pekerja..
than tadi aku dah pn tgok pic tu...
sakit hati rasanya... tudung aku langsung x kemas..
muruk ok depan nyer....
aku agak camera yg diaorg gune tu murah kot..
coz, budak2 yg cantek2 pn jd x cantek...
ape entah lagi dengan aku nie yg kureng cantek...
lagi lah nmpk x cantekk...
so pic tu aku x show pn dlm entry nie....
x yah lah korang cari2 yer....
muke buruk... wat pe nk tunjuk...
buat dikutuk org jer....
tapi diorg kate jgn susah ati,,
nan diaorg edit pic tuh...
edit mcm mane plak... muke bole tukar jd cantek ker...
tudung tu bole edit x? jd mcm tudung d'haja...
merepekk.. dah lah... aku blaa dulu dengan ganasnyer....