Monday, July 4, 2011

| Kenapa dengan Semalam |

semalammmm....
aku jadi wakil MPP kawasan aku, tuk wakil netball...
kalah weiii... coz kami bagi can lah kat diaorg....
lagi pn diaorg kan penganjur.. adat lah tu...
setakat 12-0 tu.. dah biasa bagi kat org... tapi kali nie bagi 9-1 pn dah cukup...
yg buat kita org kalah ialah....
disebabkan liga... main punya lah byk kali.. pas tu x de simpanan..
ape lagi pancit lahhhh...
dlm byk2 mpp tu, kita org dapat jugak pingat...
no1?bukan.... no2? pn bukan.. no3? lg lah bukan...
no4? ada ke pingat no 4? x de kan... tapi itu lah yg kami dapat...
lawak x? lawak lah jugak....
tapi dapat duit ok.... 200, kira dah happy lah gak...
rupenyer bile bukak sampul.. dapat rm100 je.. haaaa bahagilah 7...
RM 14.20.. nak byr duit mc pn x cukup... lawak2....

dan hadiah yang paling hebat aku dapat?
demam.... baik punye demam...
bibir pecah... kene siku org....

No 3(gangsa ) so klu no 4, jd adik gangsa lah....
bile tenung lame2.. lawak pn ada gak....
huhhh !!!

No comments:

| Kenapa dengan Semalam |

semalammmm....
aku jadi wakil MPP kawasan aku, tuk wakil netball...
kalah weiii... coz kami bagi can lah kat diaorg....
lagi pn diaorg kan penganjur.. adat lah tu...
setakat 12-0 tu.. dah biasa bagi kat org... tapi kali nie bagi 9-1 pn dah cukup...
yg buat kita org kalah ialah....
disebabkan liga... main punya lah byk kali.. pas tu x de simpanan..
ape lagi pancit lahhhh...
dlm byk2 mpp tu, kita org dapat jugak pingat...
no1?bukan.... no2? pn bukan.. no3? lg lah bukan...
no4? ada ke pingat no 4? x de kan... tapi itu lah yg kami dapat...
lawak x? lawak lah jugak....
tapi dapat duit ok.... 200, kira dah happy lah gak...
rupenyer bile bukak sampul.. dapat rm100 je.. haaaa bahagilah 7...
RM 14.20.. nak byr duit mc pn x cukup... lawak2....

dan hadiah yang paling hebat aku dapat?
demam.... baik punye demam...
bibir pecah... kene siku org....

No 3(gangsa ) so klu no 4, jd adik gangsa lah....
bile tenung lame2.. lawak pn ada gak....
huhhh !!!