Monday, November 23, 2009

~ Allah masih sayang pada ku ~

.::Adakah Allah masih sayang pada ku::.
Adakah Allah masih sayang pada ku
Adakah Allah masih memandangku...
Tatkala aku sering melakukan kesilapan....
Tatkala aku sering mengindahkan.....
Adakah aku masih lagi disayangi...
Adakah diberkati hidupku ini...
Tatkala aku mandabek dada...
Tatkala aku merungut pada ujianMu...
Dimana bumi ku pijakk..
Disitu langit ku junggung...
Tiada lagu tanpamu irama...
Tiada langit tampamu bumi...
Tiada aku tanpamu Ya Allah...

No comments:

~ Allah masih sayang pada ku ~

.::Adakah Allah masih sayang pada ku::.
Adakah Allah masih sayang pada ku
Adakah Allah masih memandangku...
Tatkala aku sering melakukan kesilapan....
Tatkala aku sering mengindahkan.....
Adakah aku masih lagi disayangi...
Adakah diberkati hidupku ini...
Tatkala aku mandabek dada...
Tatkala aku merungut pada ujianMu...
Dimana bumi ku pijakk..
Disitu langit ku junggung...
Tiada lagu tanpamu irama...
Tiada langit tampamu bumi...
Tiada aku tanpamu Ya Allah...