Friday, May 27, 2011

| Sebak Rasa Nya |

aku benci dengan keadaan aku mcm nie...
byk kerja terganggu... banyak kerja tertunggak...
ini sbb hati aku x tenang...
aku x leh langsung buat kerja...
fikiran aku melayang2...
x tahu ape aku fikirkan...
hanya hati aku tahu ape yg aku rasakan..

sebak...
pergi jauh perasaan mcm nie...
pergi.. pergi...pergi...
sblm nie aku x mcm nie... tapi semenjak 2 menjak nie..
emmmm.. entah lah...
ya Allah.. ampunkan dosa2 ku...
jgn beri aku ujian sebegini..
rasa x tertanggung di buatnya...
rasa nak pergi jauh2... nak tinggal kan semua masalah..
tapi..........
................................... end .....................................

No comments:

| Sebak Rasa Nya |

aku benci dengan keadaan aku mcm nie...
byk kerja terganggu... banyak kerja tertunggak...
ini sbb hati aku x tenang...
aku x leh langsung buat kerja...
fikiran aku melayang2...
x tahu ape aku fikirkan...
hanya hati aku tahu ape yg aku rasakan..

sebak...
pergi jauh perasaan mcm nie...
pergi.. pergi...pergi...
sblm nie aku x mcm nie... tapi semenjak 2 menjak nie..
emmmm.. entah lah...
ya Allah.. ampunkan dosa2 ku...
jgn beri aku ujian sebegini..
rasa x tertanggung di buatnya...
rasa nak pergi jauh2... nak tinggal kan semua masalah..
tapi..........
................................... end .....................................