Tuesday, March 1, 2011

~ Tak Keruan ~

ya Allah,,...
hati nie x keruan.. bagilah aku petujuk...
hati aku x keruan lah..
aku takut.. takut sngt2...
klu bende tu btul2 terjadi mcm mane,
takut nyer.. aku belum bersedia lagi lah...
memang sebelum nie aku yg gatal2 mintak,
tapi aku dah selesa dgn keadaan aku sekarang nie...

tapi bile aku dengar soset2 dari org, aku dah mula jd takut..
hehehehe.. x de papelah kan..
hope ada petunjuk tuk aku...
ada peluang yg lebih baik menanti aku..

mesti korang tertanya2 kan..
ape benda lah si gatai nie merapu,
luahan ngada2 je..
dunia semata.. akhirat yg kekal selamanya...
amin..

No comments:

~ Tak Keruan ~

ya Allah,,...
hati nie x keruan.. bagilah aku petujuk...
hati aku x keruan lah..
aku takut.. takut sngt2...
klu bende tu btul2 terjadi mcm mane,
takut nyer.. aku belum bersedia lagi lah...
memang sebelum nie aku yg gatal2 mintak,
tapi aku dah selesa dgn keadaan aku sekarang nie...

tapi bile aku dengar soset2 dari org, aku dah mula jd takut..
hehehehe.. x de papelah kan..
hope ada petunjuk tuk aku...
ada peluang yg lebih baik menanti aku..

mesti korang tertanya2 kan..
ape benda lah si gatai nie merapu,
luahan ngada2 je..
dunia semata.. akhirat yg kekal selamanya...
amin..