Friday, March 12, 2010

~ Hari Yg Mencabar Jiwaku ~

Ya allah.... banyak nye talian hari nie... mencecah ratusan kol yg aku jawb... blm yg x terjwb tuh..penat nyer hari neh... nasib baik hari jumaat.. rehat lame sikit... kdg2 rasa nak muntah pun ader.. dengan cek yg berlambak2 tu... dgn surat2 yg blm aku laksanakan lg... so segala tugasan yg blm siap akan aku hadiahkan kepada mamber aku yg bercuti harinie...(amik2 free je aku bg) hahahah..... so ape2 pn wajah aku tetap maintainssSSSS
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!


No comments:

~ Hari Yg Mencabar Jiwaku ~

Ya allah.... banyak nye talian hari nie... mencecah ratusan kol yg aku jawb... blm yg x terjwb tuh..penat nyer hari neh... nasib baik hari jumaat.. rehat lame sikit... kdg2 rasa nak muntah pun ader.. dengan cek yg berlambak2 tu... dgn surat2 yg blm aku laksanakan lg... so segala tugasan yg blm siap akan aku hadiahkan kepada mamber aku yg bercuti harinie...(amik2 free je aku bg) hahahah..... so ape2 pn wajah aku tetap maintainssSSSS
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!