Saturday, February 27, 2010

~Sushi... best.. sedap..!

.::sushi besst::.
sushi.... sedap..!! dh lame aku teringin nak mkn sushi.... dah lame rasa nya tak makan... aku suke gak mkn sushi nie.. tp aku x naak lah jadikan makanan ni sebagai makan favourite aku sbb org kate sushi ni x elok mkn selalu... nie pn sbb aku terbaca dalam internet.. x tau lah betul ke x!!! tapi org jepun tu sihat jew.... otak lagi bijak berbanding kite... tapi sape2 yg suke mkn tu pastikan ianya HALAL...

tuna,kentang,timun...



No comments:

~Sushi... best.. sedap..!

.::sushi besst::.
sushi.... sedap..!! dh lame aku teringin nak mkn sushi.... dah lame rasa nya tak makan... aku suke gak mkn sushi nie.. tp aku x naak lah jadikan makanan ni sebagai makan favourite aku sbb org kate sushi ni x elok mkn selalu... nie pn sbb aku terbaca dalam internet.. x tau lah betul ke x!!! tapi org jepun tu sihat jew.... otak lagi bijak berbanding kite... tapi sape2 yg suke mkn tu pastikan ianya HALAL...

tuna,kentang,timun...