Friday, October 23, 2009

~ Sekelip Mata Kau Berubah

Lestari
Sekelip Mata Kau Berubah
" Syahdunya ku rasa di saat ini,Suasana sepi membisu ,Tersentuh hatiku dibuai kenangan lalu , Ingin kuluahkan hasrat di hatiku, Sudikah mendengarnya Sebenarnya engkau masih ku sayang, Biarpun tak dapat bersama, Kau masih kurindu seperti waktu dahulu, Aku mengharap agar engkau mengerti, Curahan rasa ini .( korus )Jika engkau sedang hidup bahagia, Jangan kau lupakan dirikuYang terdampar kesepian Ku dilambung ombak rindu, Yang hanyut dalam kelemasan, Mengapakah aku masih menunggu, Dan masih menagih kasihmu, Dirimu di mana... cuma aku yang terus, Sabar menantimu tanpa jemu, Dulu kau menumpang kasih, Lalu kuberimu harapan, Sekelip mata kau berubahOoo... begitulah lumrahnya percintaan.."

No comments:

~ Sekelip Mata Kau Berubah

Lestari
Sekelip Mata Kau Berubah
" Syahdunya ku rasa di saat ini,Suasana sepi membisu ,Tersentuh hatiku dibuai kenangan lalu , Ingin kuluahkan hasrat di hatiku, Sudikah mendengarnya Sebenarnya engkau masih ku sayang, Biarpun tak dapat bersama, Kau masih kurindu seperti waktu dahulu, Aku mengharap agar engkau mengerti, Curahan rasa ini .( korus )Jika engkau sedang hidup bahagia, Jangan kau lupakan dirikuYang terdampar kesepian Ku dilambung ombak rindu, Yang hanyut dalam kelemasan, Mengapakah aku masih menunggu, Dan masih menagih kasihmu, Dirimu di mana... cuma aku yang terus, Sabar menantimu tanpa jemu, Dulu kau menumpang kasih, Lalu kuberimu harapan, Sekelip mata kau berubahOoo... begitulah lumrahnya percintaan.."